Thursday, February 12, 2009

煩厭.低能.無賴

大公司的客服務熱線之煩厭,不用多說。

打電話到one2free,系統要你先輸入電話號碼。OK,理解。

但為什麼當你同客服務員直接對話的時候,他又要再問多一次呢?

以下是最新近之對話:

「先生,麻煩你電話號碼吖。」

「我頭先咪入咗囉。」

「係呀,要再入多次。」

「咁我頭先入嚟做咩呀?」

「系統睇唔到,麻煩再輸入多次。」

「再輸入多次?!ok!」心諗,「輸入多次?!」仲唔同你玩。

手指開始按「9」、「1」、「0」、「x」、「x」、「x」、「x」、「x」

「先生,接通咗之後,唔駛再㩒㗎啦。」

「我知呀,你叫我輸入呀嘛,冇叫我講吖!」

……

收線後,我亦不禁同隔離位的staff講:「我真係好無賴。」

不過,當煩厭與低能會令到自己谷氣,唯有找一個自娛的方式來應付:做一個無賴。

1 comment:

Anonymous said...

你唔好咁對d職員啦~_~
我都做過電訊職員...
係公司系統白痴咋...唔關d職員事..