Thursday, September 25, 2008

水蒸氣(意:激氣的氣)

今日起身沖涼,臨尾階段,水壓竟然驟降,心知不妙,拿拿淋埋尾。
事後,移到洗手盤洗面,水喉真的「無水」。

「無水」- 見怪不怪,皆因近幾年長期處於如斯狀態。
但屋企無水,有點奇怪!又不是雷曼兄弟,怎的一下子,完全缺水?大澳嘅朋友,可不可借啲嚟用,琴日見到你哋個個成屋都係。

看電視,見到手持迷你債卷的苦主,你點估到佢個樣會有幾百萬身家。而且只係放喺債卷嗰道,其他地方未計!

呢個時期,邊道有水邊道冇水,邊個知道?

我不是早早說過,銀行的真正作用「不是累積財富,而是累積人龍」嗎?
人云亦云,東亞執笠?!人哋有400億資產,蝕嗰區區4億雷曼債券,還有396億淨!99%呀!你個仔考試有99%,你笑都嚟唔切啦。
都好,當琴日幾百人打緊蛇餅嘅時候,我就有如有幾千萬存款嘅尊貴客戶咁,大搖大擺咁行入銀行 -- 哈哈,因為我「雪中送炭」地走去入票。

本想放一張年初我在Lehman Brothers門口影的照片作結,畢竟這現也被視作世界違產,但自從上次電腦Hard Disk重置之後,有些相片和Lehman Brothers的資產一樣,同時人間蒸發。消失得無影無綜。

3 comments:

Anonymous said...

根據東亞銀行於9月24日的聲明,其「綜合資產總額為港幣3,966 億元」,而非396億。

Anonymous said...

雪中送炭...我聽日都送...

不過,即攞囉

古月狐

Andrew said...

The cost of taking all of their money is relatively smaller than the cost of losing all of their money.
The most important thing is imperfect information.