Tuesday, April 14, 2009

為自己.俾人睇

細個時,老師話:「我叫你讀書,你估為我咩?!為你自己咋。」

三十年有多,總算完成兩個學位;得到一點知識後,開始思考:如果讀書真的為自己,為什麼大家這麼緊張要看我的文憑、成績單呢?

原來自己讀過書,要俾人知道,方才算數。

最近心血來潮,想再讀讀書,某晚無聊之際,上網填咗張form,交了180元收續費,還需後補其他文件。拖拖懶懶,幾經轉折,終於集齊所有。上個禮拜,死線前一日交晒。

好了,現在就等通知。

遲啲話你知收唔收我,我讀唔讀。

1 comment:

Kameyou said...

唔駛讀啦, 專心做《五個一夜情》, 專心做 myradio ~